مجله آی گیفت

فلش کارتی تبلیغاتی چیست؟

حتما نام فلش کارتی تبلیغاتی شنیده اید، این سبک کارت‌ های تبلیغاتی در دنیای کسب و کار امروز، به شدت بین افراد محبوب شده‌اند.

از فلش کارت تبلیغاتی به عنوان کارت مموری نیز یاد می‌شود، این سبک کارت ویزیت بین کسب و کار های فیزیکی که علاقه دارند نام خودشان را به خوبی در ذهن مشتری حک کنند جا افتاده است. در این مقاله، راهنمایی جامع جهت شناخت این فلش کارت‌های تبلیغاتی جذاب ارائه شده است.

اگر شما هم علاقه دارید با دنیای فلش‌کارتی و بهترین روش خرید آن آشنا شوید، تا پایان این مقاله با سایت مدیرگیفت، همراه باشید.

فلش کارتی تبلیغاتی چیست و چه کاربردی دارد؟

فلش مموری‌ کارتی، ظاهری شبیه به دیگر کارت‌ های عادی دارند یعنی شما در ظاهر نمی‌ توانید یک کارت بانک، کارت بنزین و فلش کارتی را از یکدیگر تشخیص دهید و همین موضوع این سبک کارت تبلیغاتی را امروزه به شدت جذاب و پرطرفدار کرده است.

فلش کارتی تبلیغاتی، چقدر حافظه دارد؟

میزان حافظه فلش‌ های کارتی متفاوت است و شما می‌توانید بر اساس بودجه‌ای که مد نظر دارید یک حافظه را برای فلش کارتی خود انتخاب کنید، رده‌های موجود حافظه در این فلش‌ها به شرح زیر است:

  • فلش کارتی تبلیغاتی 8 گیگ
  • فلش کارتی تبلیغاتی 16 گیگ
  • فلش کارتی تبلیغاتی 32 گیگ
  • فلش کارتی تبلیغاتی 64 گیگ

با مزایای استفاده از فلش کارتی تبلیغاتی، آشنا شوید!

استفاده از فلش کارتی تبلیغاتی، مزایای بسیاری دارد که موجب شده امروزه بسیاری از کسب و کارهای کوچک و بزرگ، از آن، برای رشد در دنیای بیزینس و افزایش فروش خود استفاده کنند.

ظاهر فوق‌العاده زیبا

یکی از مهم‌ترین مزایای فلش‌ های کارتی، ظاهر زیبای آن‌ ها است که می‌تواند موجب نگه داشتن همیشگی‌ شان نزد مشتری‌ های شما شود، طراحان فلش‌ های کارتی تبلیغاتی سعی می‌کنند با کمک متخصصین گرافیست، بهترین و جذاب‌ ترین طرح‌ ها را روی فلش کارتی تبلیغاتی، پیاده‌سازی کنند.

کمک به افزایش فروش

زمانی که شما بر روی کارت ویزیتان یک فلش کوچک، جاساز کرده باشید دیگر هیچ‌ وقت لازم نیست نگران دور انداختن کارتتان توسط مشتریان باشید چون هیچ‌ کس حاضر نیست یک فلش مموری با ارزش که قابلیت استفاده را دارد دور بیندازد، این اتفاق موجب می‌شود که تا سال‌ ها کارت شما نزد مشتری محفوظ بماند.

قابلیت بازاریابی خاموش

احتمالاً برای شما نیز پیش آمده است که برای انتقال اطلاعاتی همچون، تصویر، موزیک یا حتی ویدئو، به خانواده یا دوستانتان از فلش، استفاده کرده باشید، مشتریان شما نیز این امر مستثنی نیستند و ممکن است تصمیم بگیرند با هدف انتقال رسانه‌ هایی با حجم سنگین از فلش کارتی شما استفاده کنند.

در چنین شرایطی، شما بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای به گروه جدیدی از مشتریان معرفی خواهید شد و می‌توانید پول بیشتری با افزایش فروشتان به گروه مشتریان جدید، به دست آورید.

امکان چاپ اطلاعات مختلف

شما می‌ توانید در هر دو طرف کارت حاوی فلش اطلاعات مختلف مرتبط با کسب و کارتان از جمله آدرس، خدمات، سابقه کاری و … را قید کنید، این آزادی ذکر انواع اطلاعات در فلش کارتی موجب می‌شود که همیشه جزئیات و اطلاعات کارتان پیش روی چشم مشتریان باشد و آن‌ ها به محض نیاز پیدا کردن به خدمات شما، محل کار و آدرس شما را به یاد بیاورند.

قابلیت جابه‌جایی راحت

ظاهر فلش‌ های کارتی دقیقاً شبیه تمامی کارت‌ های معمولی است که در خانه دارید و می‌توانید آن را داخل جیب شلوار و لباس یا حتی کیف پول خود قرار دهید، این ویژگی در فلش‌ های کارتی شما را از فکر دردسر های جابه‌ جایی و نگه‌ داری آن، آسوده می‌سازد.

انواع مختلف فلش مموری‌های کارتی کدام است؟

در دنیای فلش‌ کارتی تبلیغاتی ، مدل‌های مختلی از این محصول بر اساس نیاز و سلیقه کسب و کارها تولید و عرضه می‌شود که شما باید بر اساس سلیقه و پرسونای مشتریان هدفتان، یکی از این سبک‌ های فلش مموری کارتی را برای چاپ کارت ویزیت، انتخاب کند.

محبوب‌ترین مدل‌ های ظاهر فلش کارتی تبلیغاتی

  • اتی جی
  • همراه چاپ
  • پازلی
  • کشویی
  • فانتزی و …

کدام مدل فلش کارتی تبلیغاتی بهتر است؟

برای انتخاب مدل فلش کارت تبلیغاتی ، بهتر است به نیاز تان از خرید این کارت و سلیقه‌ تان دقت کنید تا بتوانید در نهایت بهترین مدل کاربردی برای کسب و کارتان را انتخاب نمایید.

بین مدل‌ های کشویی و فانتزی، در عمل تفاوتی وجود ندارد و معیار نهایی انتخاب سبک تولید این محصول سلیقه شخصی شما و مشتریانی است که با آن‌ها در ارتباط هستید.

چطور بهترین فلش کارتی تبلیغاتی را برای کسب و کارمان داشته باشیم؟

اگر شما نیز دوست دارید به مشتریان، فلش‌ کارتی تبلیغاتی کاربردی و شیک، هدیه بدهید باید با مسیر سفارش و خرید این فلش‌ ها به صورت کامل آشنا باشید تا بتوانید با پرداخت کم‌ ترین هزینه و صرف کم‌ ترین زمان، به راحتی همان فلش کارتی تبلیغاتی رؤیایی که در نظر دارید را تهیه و خریداری نماید.

بهترین روش سفارش فلش کارت تبلیغاتی

بهترین روش برای خرید فلش کارتی تبلیغاتی، استفاده از یک فروشگاه اینترنتی معتبر مدیرگیفت است که بتوانید با بررسی نمونه کارها مشتریان سابق آن به راحتی، نوع فلش کارتی تبلیغاتی ایده‌آل را انتخاب و خریداری نمایید.

بهترین فروشگاه سفارش فلش کارتی تبلیغاتی کدام است؟

مدیرگیفت، با سال‌ ها سابقه درخشان در دنیای هدایای تبلیغاتی در ایران، به عنوان برترین تیم ارائه دهنده فلش کارت تبلیغاتی شناخته شده است که شما نیز می‌توانید از مدیر گیفت برای سفارش فلش کارتی تبلیغاتی کمک بگیرید.

چرا باید از مدیر گیفت، فلش کارت تبلیغاتی بخریم؟

  • قیمت‌ های رقابتی
  • حضور تیم گرافیست حرفه‌ ای
  • وجود مدل‌ ها و طرح‌ های متنوع و شیک
  • رضایت 100% مشتریان قبلی
  • امکان ارسال سریع
  • کیفیت بالای فلش‌ های کارتی
  • گارانتی تعویش فلش کارت تبلیغاتی

هزینه تولید فلش کارت تبلیغاتی، چقدر است؟

یکی از مهم‌ترین سؤالاتی که ممکن است برای شما نیز پیش از سفارش فلش کارتی تبلیغاتی ایجاد شود، هزینه تولید این محصول است، توجه کنید که قیمت نهایی فلش کارتی بر اساس میزان حافظه فلش، جنس کارت و طرح سفارشی که بناست روی کارت، چاپ شود تعیین می‌شود و قیمت مشخص و ثابتی برای این امر وجود ندارد.

اگر شما قصد خرید فلش کارتی دارید و می‌خواهید قیمت دقیق از چاپ نوع فلش کارتی تبلیغاتی مدنظرتان را بدانید تنها کافی است با تیم مدیرگیفت، تماس بگیرید تا به صورت دقیق از قیمت‌ ها فلش کارتی مدنظرتان، مطلع شوید.

رازهای ماندگاری بیشتر فلش کارتی در ذهن مشتریان چیست؟

به‌ کاربردن رنگ‌ های متضاد و جذاب در طراحی گرافیک فلش کارتی، موجب می‌شود که مشتریان، همیشه فلش کارتی که شما به آن‌ ها هدیه داده‌اید را به خاطر بسپارند و بیشتر از آن استفاده کنند، البته طراحی ظاهر کارت با کمک یک متخصص گرافیکی موجب رعایت تمامی نکات بصری لازم برای ایجاد جلب توجه کافی در کارت خواهد شد.

نوشتن نام برند به صورت واضح

یکی از مهم‌ترین نکاتی که باید زمان طراحی فلش کارتی تبلیغاتی، در نظر گرفته شود وجود نام برند مدنظر به صورت واضح و فونت درشت روی کارت، می‌باشد. استفاده از این المان، موجب می‌شود که هر زمان مشتری شما از فلش استفاده کند نام برند کسب و کار شما را مشاهده کند و احتمال خرید مجدد آن از شما افزایش پیدا کند.

استفاده از CTA

همچنین استفاده از جملاتی با مضمون سرزدن مجدد به فروشگاه برای بررسی محصولات موجود نیز جهت افزایش بهره‌بری از فلش کارتی تبلیغاتی، توصیه می‌شود.

با کمک از طراحان، یک فلش کارتی تبلیغاتی رؤیایی داشته باشید

اگر شما برای خرید فلش کارتی تبلیغاتی، از یک تیم حرفه‌ ای و کار بلد کمک بگیرید، دیگر نیازی نیست نگران وجود المان‌ ها و عناصر کافی برای ارتباط‌ گیری راحت مشتریان با فلش کارتی باشید چون متخصصین طراحی حاضر در تیمی که سفارش فلش کارتی را به آن‌ ها داده‌اید با مهارت و دقت بالا تمامی موارد ضروری را پیاده‌ سازی می‌کنند.

سخن پایانی

در دنیای امروز با پیشرفت تکنولوژی و فناوری، مردم خواهان روش‌ های تبلیغاتی جذاب و نوینی هستند که برای آن‌ ها نوآوری و خاصیتی که در زندگی روزمره داشته باشد، شیوه‌ های سنتی بازاریابی همچون پخش تراکت و دادن کارت ویزیت ساده به مشتریان در چنین شرایطی، اصلاً فکر خوبی نیست!

به خاطر وجود این شرایط، ایده تولد فلش‌ های کارتی تبلیغاتی در ذهن تولیدکنندگان اولیه این محصول جذاب شکل گرفت و امروزه از فلش کارتی تبلیغاتی در سراسر دنیا به عنوان یک ابزار عالی و درجه یک، برای داشتن ارتباط همیشگی با مشتریان استفاده می‌شود.

در این مقاله، به صورت کامل فلش کارتی تبلیغاتی و کاربردها و مزایای آن به همراه مهم‌ترین نکاتی که باید پیش از سفارش این فلش بدانید مطرح شد، اگر شما هم قصد دارید که تحولی تازه در کسب و کارتان ایجاد کنید و پل ارتباطی جدیدی بین خودتان و مشتریانتان رسم کنید، استفاده از فلش کارتی تبلیغاتی را فراموش نکنید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *